Cube Libre - beaded bracelet pattern

Cube libre karkötő. Nagyon szeretem nézegetni a fém ékszereket, főként az ausztrál, izraeli és amerikai designereket. Az utóbbi időben nagyon inspirálnak. A Dragon karkötőnek is egy ilyen darab adta az ötletet, és ennek is. Először a baguette-s változata készült, mert ehhez hasonló kövek voltak az arany karkötőben is. Aztán panaszkodtam Sashkának (a kolléganőm), hogy nagyon szép, de a karkötő elég drágára jön ki, mivel a kövek ára húzós. Így tanfolyamra nem javasolt. (Persze csináltam egy másik verziót tanfolyamra). Aztán mondja, hogy ez hasonlít Marie Geraud egyik karkötő mintájára, és ő ott kockákkal helyettesítette a baguetteket. Nekem az a könyv nincs meg, és sajnálattal tapasztaltam, hogy mindent törölt a netről a korábbi életéről:-(
 Mindenesetre örültem az ötletnek, és így készült a kockás, olcsóbb verzió. Aztán a kockás kapcsán láttam, hogy abból füli is készülhet:-)

Cube Libre bracelet. I like watching metal jewelries, designers mainly from Australia, Israel and the US. Recently they inspired me a lot. Actually the idea of Dragon bracelet is also came from a metal bracelet design. So, first I made the baguatte version, because the designer used baguattes for her bracelet. However, I started to complain to Sashka (my partner and colleague) that the baguattes are expensive, and it is not a good idea to bring them for courses. She said that this design is similar to one made by Marie Geraud, where she used cubes instead of baguattes. I do not have that book, and unfortunately she cancelled everything from the net:-(
Anyway, I was glad to hear this solution, that is how the cube version was born. This is much cheaper. Than I saw that in this case it is easy to make an earring as well:-)




Megjegyzések