Stealing

Van, aki nagyon gyorsan dolgozik. Épp tegnap fejeztem be az angol nyelvű mintámon az utolsó simításokat, amikor is ma reggel hív a kolléganőm, hogy egy másik szlovák bolt az engedélyem nélkül, már meg is hírdette a saját tanfolyamait a karkötőmből. Gondolom a Korálkovy svet-ben adott minta alapján dolgoztak. Mit mondjak, a pofátlanságnak nincs határa! Én ezt nem értem. Nem értem, néha az emberek mit gondolnak magukról. Tudom ez kényes kérdés, mert én is szoktam még a mai napig is másolni. Ha valami nagyon megtetszik, akkor megcsinálom magamnak, de nem árulom, és főként nem reklámozom, mintha az én ötletem volna. Vagy odaírom az ötletgazda nevét. Mert úgy ok-s. Ti mit gondoltok erről? Fel vagyok csesződve...

Some people are quicker than I am! Just yesterday evening finished this pattern in English, and, this morning my colleague is calling me that there is a bead shop which is advertising a course of my new bracelet Dragon! How nice! Without asking or any permission. I think they made it by the Slovak pattern that was given out in the course in Koralkovy svet. What can I say? There are no limits for brutishness! I know, this is a very sensitive topic. Yes of course, even I make sometimes same things that others, however, I do not advertise as mine idea, or at least I will leave his/her name, and mainly I am not making commercial advance of it. What do you think? I am pissed off...

https://www.facebook.com/pages/Kor%C3%A1lky-sk-OD-Slim%C3%A1k/1638248069739191?
fref=ts


És már állítólag ezt is lefotózták!!!!! And I heard they made a photo of this as well!!!!!

Megjegyzések